Schoonheid is zijn kracht! Uiteraard hebben we het over Vega's voertuig dat, net als de Spaanse ninja die er de inspiratie voor vormde, esthetische perfectie gebruikt als geheim wapen.
Een raceauto met een aerodynamisch ontwerp dat doet denken aan een Formule met een agressieve dubbele voorvleugel, gekenmerkt door het beroemde witte masker van Vega en zijn imposante klauwen aan de zijkant.