Om een race te winnen moet je je game naar een hoger niveau tillen. Met de nieuwe Super Dealership-module heb je niet 1 maar 3 niveaus om uit te kiezen! Maar pas op waar je terechtkomt! Een mobiele schans brengt je naar een ander niveau van de module en activeert een effect dat op de zijkant van het gebouw staat aangegeven. Het probleem is alleen dat niet elk effect in je voordeel werkt. Ga je ineens supersnel of juist superlangzaam? Jouw timing bepaalt het effect en daarmee de uitkomst van de race. Ga de uitdaging aan en vlieg naar de eindstreep! Voeg de Super Dealership-module nu aan je collectie toe en maak extra leuke en onvoorspelbare circuits!