COWABUNGA! Hier is nog een auto rechtstreeks uit de wereld van Teenage Mutant Ninja Turtles, geïnspireerd door niemand minder dan Michelangelo! Met zijn groene body, oranje masker en een legendarische nunchaku-spoiler zul je geschiedenis schrijven.