Deze auto, gebaseerd op de grootste vijand van het Teenage Mutant Ninja Turtles-universum, is boosaardig van top tot teen... of moeten we zeggen 'voet'? Spoilers en vleugels? Ha, alsjeblieft... Zijn body is versterkt met een pantser van zwaarden en klauwen, ideaal voor het versnipperen van tegenstanders. Net als het personage waarop hij gebaseerd is, beschikt Shredder over een agressieve vormgeving en meedogenloze persoonlijkheid.
Met een metallic look, kenmerkend masker en paarse cape op de motorkap is dit voertuig een van de meest gevreesde tegenstanders op de baan (en niet alleen voor de Turtles) die zonder genade de overwinning tegemoet gaat!