Voeg hem nu toe aan je collectie en vlieg over de finish!
Deze vliegende sedan – met zijn onvergetelijke bubbelraam waardoor je 360 graden om je heen kunt kijken, achtervin en dubbele antizwaartekrachtmotoren – voelt zich thuis op het circuit en tussen de tegenstanders. Aan de binnenkant vind je twee rijen grote stoelen, waar je al je trofeeën kwijt kunt.