Als je racet, voelt het dan niet net alsof je vliegt? Dat zou ook het antizwaartekrachteffect kunnen zijn van de Zero Gravity Checkpoint-module! Plaats de module op het circuit en rijd langs het checkpoint om je auto de lucht in te laten vliegen. Maar maak je geen zorgen, je staat zo weer met je wielen op het asfalt, maar wel met een superboost, want als er geen zwaartekracht is, schiet de oplaadsnelheid van je boost omhoog! De perfecte module voor fans van superdynamische en onvoorspelbare races. Tart de zwaartekracht met Zero Gravity Checkpoint, een module die je niet mag missen!