Het Romeinse rijk - een oud rijk, gecentreerd rond de stad Rome. Niet alleen bekend om hun meedogenloze verovering van de wereld, maar ook om hun verbazingwekkende architectuur, intrigerende mythologie en machtige keizers.
In Hidden Through Time - Roads to Rome begeleid je Clicky op zijn avontuur door de straten van Rome! Hoor het gebrul van de arena, ga de strijd aan met de troepen en verdien de gunst van de goden! Observeer uw omgeving zorgvuldig en ontdek de geheimen die in het volle zicht verborgen zijn.
Deze DLC bevat tien nieuwe mappen, variërend van Gallische nederzettingen tot het monumentale Colosseum! Het bevat ook meer dan 300 nieuwe objecten en personages met een Romeins rijk-thema, die bij aankoop in de leveleditor te vinden zijn!
Mensen die deze DLC niet bezitten, kunnen nog steeds spelen via door gebruikers gemaakte kaarten die objecten uit de Roads to Rome DLC gebruiken.