Ontgrendel de niet te stoppen energie van het motorracen met de "High Octane Moto Pack" voor Beach Buggy Racing 2: Island Adventure. Luister naar het brullen van de motoren en voel de wind langs je gezicht als je een van deze drie unieke motorfietsen bestuurt, die elk hun eigen kenmerken hebben. Je zal wel merken dat motorracen een hele andere ervaring is.
Alle nieuwe motorfietsen zijn al ontgrendeld, dus je kunt er meteen mee racen! Voltooi voertuigmissies om een exclusieve gouden skin te ontgrendelen voor elke motor en schep er ook flink over op als je die skin eenmaal hebt.
De High Octane Moto Pack maakt elke bocht in het racecircuit dat je al kent nog leuker met de ultieme spanning van het motorracen. Ben je er klaar voor om de hoogste versnelling in te gaan?