Hunter-stem: Bahari
Bahari de wetenschapper is een van de grootste genieën van het koninkrijk. Met zijn onderzoeksvaardigheden doet hij voor niemand onder, maar zijn prestaties als jager laten een hoop te wensen over. Dus hoe zou het zijn om in een missie te belanden...? "Het valt nog niet mee om jager te zijn, hè?"