Hunter-stem: Chichae
Chichae behaalde haar receptionistendiploma na lang en hard studeren in het belang van het koninkrijk. Ze kwam naar Elgado om haar waarde als Chichae de questdame te bewijzen, maar hoe zou het zijn als ze zelf probeerde een jager te worden...? "Jeetje! (Je kunt het, Chich!)... B-b-braaf monstertje...!"