Hunter-stem: Tadori
De stem van doctor Tadori, die de wereld afreist voor zijn onderzoek. Wat als hij op jacht zou gaan om materiaal te verzamelen voor zijn brouwsels? “Ik heb een middel tegen iedere kwaal!”