Bucciarati's team is volledig herenigd in All-Star Battle R met het nieuwe speelbare personage Leone Abbacchio en zijn detectivestand Moody Jazz. Laat je tegenstanders uitkijken en zie dubbel met Leone Abbacchio! Nu verkrijgbaar!