De leider van La Squadra Esecuzioni, Risotto Nero, heeft zich aangesloten bij het rooster van All-Star Battle R! Laat je tegenstanders een schietgebedje doen wanneer ze het opnemen tegen Risotto Nero's metalen manipulatie!