Kao the Kangaroo: Bend the Roo'les
Regels zijn er om te breken, maar 'rooles' zijn er om mee te spelen. 'Bend the Roo'les' zet Kao the Kangaroo helemaal op zijn kop. Het is een compleet nieuwe manier om de iconische pluizenbol met zijn periscoophals en schattige snuffel te ervaren. Alleen hier kun je alle regels aan je laars lappen zonder de wet te breken! Zo heb je Kao nog nooit gezien!
De Eternal Warrior (Eeuwige Krijger) is dan misschien verslagen, maar de invloed van de Eternal World (Eeuwige Wereld) leeft voort! De grootste – en knorrigste – krab ooit is nu doordrongen van de kracht van de Eternal World. Zijn doel is om alle kangoeroes van het eiland te verwijderen, zodat hij zich volop aan zijn favoriete hobby kan wijden... slapen. Zijn nieuwe kracht geeft hem de controle over alle krabben en kleine wezentjes in zijn omgeving: hij is nu... de CRAB KING (KRABBENKONING).
Kao is de enige die het tegen de klik­klak­kende dreiging kan opnemen! Kan Kao de Crab King verslaan? Zal de invloed van de Eternal World ooit echt helemaal verdwijnen? Ontdek het in Kao the Kangaroo: Bend the Roo'les!