Ze zeggen dat klasse niet in geld kan worden uitgedrukt, dus hier heb je een GRATIS DLC Top Of The Class! Dompel jezelf onder in de meest attente kledingstijlen en laat zien dat Kao meer is dan alleen een mooi harig gezichtje. Word de beste van de klas met twee nieuwe outfits!
Je doet misschien geen slimme dingen, maar je kunt je wel zo kleden! Met twee hele outfits (gemaakt voor vier items) kan Kao zich nu kleden als een studiebol. Of wees creatief en voeg een beetje klasse toe aan een outfit zonder dat het iets kost!