Hoe kun je je reis door de wereld van Lumberhill nou beter beginnen dan met de skin van een sterke persoon? Als je de slimme Cleopatra was, zou geen enkel schaap je durven tegenspreken. En welke boom zou je van een klif durven te werpen als je Superman was? Oké, die dingen kunnen nog steeds wel gebeuren, maar waar het om draait is hoe je je voelt in de skin van een sterke persoon. Kleed je voor het succes, toch? Met de 4 unieke skins in het Powerful People Pack weet je zeker dat je de klus klaart!
Lumberhill is een te gekke multiplayer partygame waarin houthakkers proberen hun werk te doen terwijl de natuur ze tegenwerkt. In deze race tegen de klok voer je taken uit, bevecht je bosbranden, piraten en uiterst irritante apen, terwijl je rond de wereld en door de tijd reist.