Houd het AVICII Invector-feest gaande met VIJF nummers in de gloednieuwe Magma-wereld. Het Magma-trackpakket voor AVICII Invector brengt voor het eerst de meest verzochte nummers van AVICII naar AVICII Invector, naast een extra geheel nieuwe Magma-wereld.