Je kunt nu het kostuum voor Mii-vechters kopen dat is gebaseerd op Zero uit de Mega Man X-serie! Met zijn kenmerkende blauwe pantser en X-buster is dit kostuum perfect voor Mii-cyborgs die de beste Maverick Hunter willen zijn!