Mitama Dance of EXP
Er verschijnen vaker "Kushi Mitama", demonen die voorwerpen laten vallen die de hoofdpersoon EXP geven, en "Ara Mitama", demonen die voorwerpen laten vallen die demonen uit je team EXP geven.