De wereld van Monster Hunter Rise wordt groter en groter dankzij deze enorme uitbreiding met nieuwe monsters, nieuwe locaties en meer!
Let op: je moet Monster Hunter Rise hebben om deze uitbreiding te kunnen spelen. Sunbreak-content is toegankelijk na het voltooien van de 7-sterren Hub Quest “Serpent Goddess of Thunder”.
Ondersteuning voor Koreaans, vereenvoudigd Chinees en traditioneel Chinees wordt met een update op 30 juni 2022 toegevoegd.