My Friend Peppa Pig: Pirate Adventures
Meer van je favoriete personages komen naar Peppa's wereld en ze hebben spannende avonturen die ze met je willen delen! Dus open de deur naar nieuwe plekken, nieuwe gezichten en meer manieren om te spelen in Mijn vriendin Peppa Pig: Piratenavonturen.
Hijs de zeilen op dit speciale piratenavontuur waarin je kunt meevaren met kapitein Hog en verborgen schatten kunt zoeken! Ontdek nieuwe locaties zoals Molly Mols ondergrondse hol of bezoek Belinda Beers huisje voor het ontbijt!