Nakoruru-pruik en -outfit
Je kunt nu de pruik en outfit voor Mii-vechters kopen die zijn gebaseerd op Nakoruru uit de SAMURAI SHODOWN-serie! De outfit is alleen voor Mii-zwaardvechters, want uiteraard betreed je het strijdperk met haar vaders befaamde zwaard, Chichi-ushi. In naam van de Kamui-krijgers straft ze iedere vechter die een bedreiging vormt voor de prachtige natuur!