Voel je je nostalgisch? Behoefte aan een gouwe ouwe in je garderobe? Dan is Neil's Jacket voor STORY OF SEASONS: Pioneers of Olive Town misschien wel iets voor jou! Deze prachtige karmozijnrode kleding zal ervoor zorgen dat je de hele dag in alle rust wilt doorbrengen met het verzorgen van je dieren ... en hopen dat niemand je stoort.
Om dit item in het spel aan te doen, gebruik je de garderobe in je huis of de paskamer in de salon.