New Crops, Fish, and Recipes-pakket
Word een meesterboer, -kok en -visser met het New Crops, Fish, and Recipes-pakket! Ontgrendel 12 nieuwe soorten zaadjes (4 gewassen en 8 bloemen), 6 nieuwe vissen en 15 nieuwe recepten!