Nickelodeon All-Star Brawl - Rocko Brawler Pack
Rocko voegt zich bij Nickelodeon All-Star Brawl! O-Towns favoriete wallaby brengt zijn hond Spunky en kenmerkende breekhamer mee naar het gevecht!