Nyakuza Metro
Welkom in de ondergrondse Nyakuza Metropolitana! Het is de perfecte plek voor een paar leugentjes, een beetje bedrog... en een snufje diefstal. Word lid van de Nyakuza en word schathemeltjerijk - het is altijd een goed idee om lid te worden van een bende, toch?