ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Legend Dawn Pack
Dit zesde personagepakket bevat drie nieuwe speelbare personages. Pak de wapens op als deze legendarische personages en geniet van nog meer Pirate Warrior-actie!