ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Path to the King of the Pirates & Soul Map 3
Gol D. Roger was de koning van de piraten. Deze man graaide alles wat hij kon pakken op de wereld. Verleg je grenzen en kijk of je zijn reputatie kunt overtreffen!