Overcooked! 2 - Night of the Hangry Horde
In Overcooked! 2: Nacht van de hongerige horde trotseren spelers de meest angstaanjagende bedreiging van het Uienrijk ooit: de onbroden. En dit keer hebben ze vrienden meegebracht! Deze gloednieuwe DLC introduceert een geheel nieuwe hordemodus waarin spelers al hun kookkunsten moeten aanwenden om golven vraatzuchtige ondode ingrediënten af te weren.
Plus 12 nieuwe levels! Negen nieuwe keukens en drie verborgen Kevin-levels Vier nieuwe koks! Vampire Chef, Ghost Chef, Werewolf Chef en de terugkerende favoriet Boxhead Chef uit Overcooked!