Neem het tegen elkaar op in twee verschroeiende versuslevels of bestrijd de hongerige massa als team in een van de 12 nieuwe, sappige verhaallevels, waarbij je borden afwast met je trouwe waterpistool voor maximale samenwerking of tegen elkaar voor maximale chaos... Wat je maar wilt!