PAW Patrol Grand Prix - Pup Treat Arena
Het is tijd om te feesten op de PAW Patrol Grand Prix, dus race om de meeste puppysnacks te verzamelen (of af te pakken van andere spelers) voordat de tijd om is! Deze nieuwe downloadbare content biedt hondsdolle pret met drie arena's, geweldige power-ups zoals Everests sneeuwballen en lokale multiplayer voor maximaal vier puppy's!
SOLO- EN MULTIPLAYER-PLEZIER – Speel lokale gevechten met 4 spelers of strijd tegen AI-puppy's!