Pack 3: Additional Story Content - Symphony of the Mask
Speel als de mysterieuze Skull Kid en reis door een gloednieuwe map, geheel met nieuwe liedjes en een nieuw verhaal. Bovendien beschikt hij over de kracht om vaardigheden te wisselen op basis van de maskers die hij draagt. Wat staat Skull Kid te wachten in dit vreemde gebied?