Pinball FX - The Princess Bride Pinball
The Princess Bride Pinball - Niet zo'n standaard, middelmatige, alledaagse, gewone, dertien-in-een-dozijn, saaie flipperkast. Duik in een wereld van bedrog, gevaar, wraak... en een paar kussen.