Duik in drie kasten vol Williams retro-plezier en de meeste actie ooit! Black Knight 2000, Banzai Run en Earthshaker! nemen je mee naar de speelhallen van de jaren tachtig voor uren pret met een zilveren balletje.
Black Knight 2000: Hij is terug! Bereid je voor op een kleurrijk en muzikaal spektakel waarin je met je flippers de iconische Black Knight verslaat. Jij hebt de macht, jij hebt de kracht!
Banzai Run: Word de King of the Hill! Beleef een unieke flipperervaring op twee speelvelden met deze onvergelijkbare Williams-klassieker! Verover de koppositie en versla alle andere racers om Banzai Hill en het klassement te beklimmen!
Earthshaker!: In de seismische wereld van Earthshaker beeft de aarde hard en jouw kast ook! Schud je flipperspel op met dit meesterwerk van Williams uit 1989.