DLC Systeem: Nintendo Switch Vereiste game: Pinball FX3 Releasedatum: 04-04-2018 aoc
Blijf in leven in een prachtige maar vijandige omgeving op drie fantastische flipperkasten geïnspireerd door de meest iconische Bethesda-franchises.