Duke Nukem is hier om jackpots te schieten en kauwgum te kauwen, en zijn kauwgum is op. Geniet van de grootste, coolste, meest BADASS flipperkast ooit, vol vuurwapens en vrouwen. Druk op start en speel met ballen van staal!