Sla de handen ineen met je vriend in het ultieme kookavontuur met deze nieuwe Multiplayer-modus!
Deze DLC bevat een opwindende, lokale spelmodus voor meerdere spelers, die het mogelijk maakt voor twee spelers om teams te vormen en samen te spelen. Het voegt een nieuwe laag spanning en herspeelbaarheid toe aan het spel, terwijl de spelers plezier en betrokkenheid ervaren met vrienden en familie.