PowerWash Simulator Midgar Special-pack
Je PowerWashing-diensten zijn gewenst in Midgar! Ervaar Final Fantasy VII zoals nooit tevoren nu je de meest iconische voertuigen en locaties moet schoonmaken. Combineer het frisse plezier van PowerWash Simulator met de ruige en aangrijpende wereld van Final Fantasy VII.
Het kost heel wat kracht om de rotzooi op te ruimen die wordt achtergelaten door de bekende figuren... de knechten van Don Corneo, de ‘specimens’ van professor Hojo en de tech van Heidegger. Pak nieuwe vuilsoorten aan, zoals bio-residue, en maak schoon na evenementen waarvan je niet zou kunnen dromen dat ze thuis in Muckingham zouden kunnen gebeuren. Magie, monsters, Mako – overal vind je bewijs van de strijd van deze wereld.
Je gaat als eerste de strijd aan tegen vuil. Het is aan jou om de metropool van Midgar te herstellen in zijn schitterende voormalige glorie, waarbij je commissie krijgt van iedereen die om je PowerWashing-kwaliteiten vragen, van de grote heren van Shinra tot de meest trouwen leden van Avalanche. Ontdek hun verhalen via tekstberichten en ‘powerwash’ tot een sprankelend einde.