Mask of Darkness is een verhalende DLC die een spannend nieuw hoofdstuk toevoegt aan Sargons saga.
Beleef een nieuw verhaal over Radjen, de sluipmoordenaar van de Immortals, waarin ze Sargon vastzet in haar Mind Palace, een angstaanjagende dimensie die ze heeft gemaakt met haar zwarte magie.
Duik in een nieuwe wereld die ontstaan is uit het duistere verleden en de ziel van de sluipmoordenaar. Ontdek vier verrassende en surrealistische nieuwe biomen met meer dan tien compleet nieuwe platformelementen, waaronder dodelijke vallen en meedogenloze toestellen. Tussen de platformsegmenten door neem je het op tegen zes onwerkelijke soorten vijanden geïnspireerd op Radjens surrealistische dromen, evenals drie epische eindbazen. Gebruik nieuwe gevechtsvaardigheden om ze te verslaan.