Rabbids-hoed
Je kunt nu de hoed voor Mii-vechters kopen die is gebaseerd op de onvoorspelbare Rabbids! Hun grote monden, hazentanden en uitpuilende ogen maken ze erg charmant. Draag deze hoed en ga helemaal uit je dak.