Voegt 15 nieuwe recipes toe voor voorwerpen voor aanvallen/genezen/ondersteunen toe die je kunt gebruiken voor combat.
Voegt ook 5 nieuwe ingredients toe die horen bij de categorie 'Core Ingredients' die je in verschillende gebieden kunt verzamelen.