Recipe Expansion Pack "The Art of Battle"
Voegt nieuwe recipes toe voor speciale gevechtsvoorwerpen, uitrusting, 7 wapens voor groepspersonages (Ryza, Lent, Tao, Klaudia, Patricia, Clifford en Serri), de mogelijkheid om accessoires tot nieuwe te combineren met behulp van de Evolution Link en 5 nieuwe Core Drive-aanvallen.