Redout 2 - Summer Pack
Redout 2 - Summer Pack DLC bevat een gloednieuwe omgeving: Caribbean Dam! Inclusief 4 nieuwe omkeerbare racebanen, 30 nieuwe cosmetische voorwerpen en reusachtige robotkrabben!
Duik in en uit kristalhelder water met de Summer Pack DLC, met een verscheidenheid aan nieuwe content voor de originele game!
30 nieuwe soorten bekleding, kleuren en cosmetische voorwerpen In multiplayer-lobby's hoeft alleen de host de Summer Pack DLC te hebben om alle deelnemers op de nieuwe racebanen te laten scheuren!
In de 24e eeuw dwong waterschaarste de mensheid om wanhopig onder de oceanen te graven, waarbij uiteindelijk de grootste voorraad grondwater onder de Atlantische Oceaan werd gevonden. De Caribbean Dam was een van de grootste watervoorraden die een derde van de resterende bewoonbare werelddelen van schoon water kon voorzien. Hij speelde een grote rol in de overleving van de mensheid in het tijdperk van de ruimteaanvallen.