Return of the True Demon
Geeft toegang tot de subquest "Return of the True Demon". In deze quest kunnen spelers het opnemen tegen de legendarische negen Fiends en ze rekruteren: Matador, Daisoujou, Hell Biker, White Rider, Red Rider, Black Rider, Pale Rider, Mother Harlot, en Trumpeter. En zelfs dan ben je nog niet klaar, want als je de fiends hebt verslagen, kun je het opnemen tegen de sterkste tegenstander van allemaal: de Demi-fiend.