Breid je garage uit met deze drie rusty rat cars!
Raiden RS: deze coupe uit de jaren 80 met motor achterin is niet te verslaan op bochtige wegen en is vanwege zijn lengte moeilijk te raken!
Vandal: gestroomlijnd als een steen, maar ook net zo sterk. Dit busje is de beste keuze als je veel schade wil doen.