Soms moet je gewoon snel gaan. Deze exclusieve "Sanic"-T-shirts voor je aangepaste personage hebben een prachtige bedrukking en zijn gemaakt van virtuele stof die jaren geleden op de sneeuwpieken van Mt. Fuji gekweekt werd.