8 Kong-kleurvarianten: kies je eigen kleurenschema voor Kong, inclusief een albinowitte Kong die exclusief is voor de Colossal Edition van het spel.
'Boss rush'-modus: versla zo snel mogelijk alle titanen van Skull Island en probeer je beste tijd te verbeteren in deze modus die exclusief is voor de Colossal Edition van het spel.
Kijkje achter de schermen: krijg exclusief in de Colossal Edition een kijkje achter de schermen van het spel en leer meer over het creatieve proces met conceptkunst van Joe DeVito, plus een selectie van de nummers op de soundtrack van de game.