Sniper Elite 4 - Night Fighter Expansion Pack
Beheers het duister met 8 nachtthema-geweerskins, mannelijke en vrouwelijke ghilliepersonages en 3 nieuwe wapens: Mauser, OVP M1918 en gedempte Nagant. Voor alle campagne-, co-op- en competitieve modi.