SnowRunner - Jeep Dual Pack
Breid je SnowRunner-wagenpark uit met het Jeep-dubbelpack, dat bestaat uit twee iconische verkenningsvoertuigen van het legendarische merk: de Wrangler-Rubicon en de CJ-7 'Renegade'. Deze lichte, beproefde verkenners van Jeep hebben bewezen dat ze hun mannetje staan in de wildernis.