SnowRunner - Kenworth W990
De conventionele Kenworth met zijn lange motorkap – al sinds mensenheugenis het symbool van de Amerikaanse truckerswereld – is een perfecte mix van kracht, luxe, vakmanschap en traditionele vormgeving. De huidige 2023 Kenworth W990 is niet alleen een verfijning van dit tijdloze concept, maar zijn onverzettelijke stijl, prestaties en piekfijne afwerking voorkomen ook dat je roemloos ten onder gaat in de grijze massa.